De laatste dagen droomde ik al enkele malen over mijn buurman (die mss wel homo is dus daar ben ik niets mee - ik ken hem in feite niet).
Hij woont vlakbij mijn werk, ik zie hem dus bijna elke dag passeren en dan wuiven we naar elkaar. We hebben mekaar enkele maanden geleden heel even gesproken maar verder dus niets.
Ik heb net met mijn vriend een huis gekocht en ik zie hem doodgraag.
Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om hem te bedriegen,... Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij iets voor zou hebben zoals ik nu.
Enkele dagen geleden kwam mijn collega per ongeluk op de blog van de buurman terrecht.
Ik heb met veel plezier meegelezen wat hij daar allemaal geschreven had, sommige tekstjes raakten mij zelfs.
Maar toen ben ik beginnen dromen:
De eerste droom die ik had over mijn buurman was heel lief en teder.
Hij kwam net terug van vakantie en was enorm blij mij te zien. Ik was net buiten toen hij zijn appartement wilde binnengaan.
Voor hij dat deed pakte hij mij heel lief vast en gaf me een klein kusje.
In mijn volgende droom stelde ik de buurman voor aan mijn moeder, ik denk dat je ervan uit kon gaan dat we samen waren of dat ik iets met hem van plan was.
De droom die ik deze nacht had ging naar mijn mening iets verder.
Ik was op mijn werk en plots kwam hij binnen. Peter mijn vriend zat buiten in de binnentuin, hij kon dus alles heel goed zien.
Om dit te voorkomen had mijn buurman voor afleiding gezorgd. Hij had enkele knappe meisjes mee naar de binnentuin gebracht en die zouden mijn vriend moeten bezighouden (niks overdreven- wat kijken en flirten).
Ondertussen begon de buurman iets uit te pakken, plots kreeg ik een prachtige ketting met roze kwarts van hem.
Ik deed de ketting om terwijl hij overal theelichtjes zette en aanstak. Ik streelde hem over zijn rug en keek even naar buiten of mijn vriend dat niet gezien had. Ineens dacht ik: "mss komt mijn buurman dit wel regelen voor mijn vriend en is dit dus allemaal van hem",... (heel raar)
In mijn droom verlangde ik het meest naar mijn buurman,...
Ik vind dit heel vervelend en ik wil dat het stopt, dit is niet goed voor mij.
Daarstraks was ik aan het overwegen om meer contact te zoeken met mijn buurman maar dan ga ik te ver, ik zou dat van mij vriend ook niet willen!
Wat betekent dit, hoe kom ik ervan af!!!
Ik wil dat het goed gaat tussen mij en mijn vriend, ik zou hem voor geen geld van de wereld willen kwijtraken!
De laatste weken hebben we niet veel tijd voor mekaar kunnen maken, is dat mss de oorzaak van deze dromen?