heej,,
ik heb de laatste tijd rare dromen, maar nu droom ik al 2X van dezelfde jongen:..
* ik kon super goed vechten en zat in een soort van vechtersclub (wat eigenlijk raar is voor een meisje)
we moesten tegen een andere groep vechten. Toen ik per ongeluk tegen iemand botste (jaa,, van de andere groep)
sloeg de vonk meteen over. Het mocht niet, want we zijn eigenlijk vijanden, maar toch werden we verliefd..
----- jammer genoeg werd ik toen wakker..---------------
* Ik was met een paar vriendinnen op een fuif. Ik zag een groepje jongens staan (waarbij 1 mij direct opviel)
Toen deze jongen even weg was, vroeg ik aan zijn vrienden wat zijn naam was (kan ik mij niet meer herinneren)
en dat ik hem knap vond.. Toen hij terug kwam hebben we wat gebabbeld, en naar het einde van de fuif toe werden we
meer en meer verliefd op elkaar. we hebben elkaar dan ook gekust (een echte tongkus) (ik heb nog nooit in het echt gekust)
en het voelde zoo goed! Toen moest hij naar huis en ik vroeg zijn gsm nummer.. maar op dat moment maakt mijn papa mij wakker.
ik wil eigenlijk weten of die jongen echt zou bestaan, of ik hem al tegengekomen ben?
Ik vind het raar,, maar kan ik verliefd worden/zijn op die jongen uit mijn dromen?
valerie (16jaar)
x