Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Eerst zelf gekust, daarna kuste hij mijn vriend.

Melodie
15 jaar geleden

Nou heb ik wel al vaker over deze jongen gedroomd en niet alleen over kussen maar ook over liefde met elkaar bedrijven. Deze jongen is in het echt ook een vriend van mij. Mijn vriend is het niet met onze vriendschap eens alhoewel hij eigenlijk niet eens is met een enkele mannelijke vriendschap.
Terug naar mijn droom...
In de droom zit ik weer op school en heb ik een paar belangrijke examens. Ik loop na school met deze jongen even weg zodat we alleen kunnen zijn, hij kust me dan op m'n wang en in m'n nek. Nog geen 10 seconden daarna komt mijn vriend die blijkbaar alles heeft gezien en ze beginnen te vechten. Dit gevecht duurt ook maar een minuut want plots beginnen zij samen ineens heftig te tongkussen. Mijn vriend is anti-homo en laat dit altijd duidelijk weten aan iedereen. Mijn beste vriend is homo (niet zelfde vriend als in deze droom) Nu vraag ik me af wat het betekent dat mijn vriend kust met deze vriend.
Ik ben een vrouw 24 jaar.