Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een "vriend"

Isss
15 jaar geleden

Hoi,
ik ben een tijdje verliefd geweest op deze jongen , ik voelde echt veel voor hem , op een gegeven moment ging het heel goed tussen ons tot ik het zelf verpest had , nu heb ik een paar weken negerende-ruzie gehad met hem maar gisteren avond is het echt terug goed gekomen, maar op vriendschappelijke basis , hij behandelde me als zijn beste vriendin , sprak erover dat hij het raar vond wat hij voor me gevoeld had , dat hij het jammer vond enzo.. & toen was het dus nacht geworden en ging ik slapen. Ik heb gedroomd dat ik met hem door een kasteel aan het sluipen was op zoek naar iets , niemand mocht ons zien , toen we dan aankwamen bij die plaats bleek het een soort winkel te zijn voor haarverf te kopen (zowel hij als ik hebben het nogal op moderne kapsels ..) maar toen ik in die kamer binnen kwam , kwam mijn mama mijn kamer binnen om me wakker te maken , nu vraag ik me toch wel af wat mijn onderbewustzijn hier mee wil zeggen ?
Alvast bedankt