Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemdgaan

15 jaar geleden

ik droom vaak dat mijn vriend vreemd gaat met mijn beste vriendin,ze zeggen allebei dat er nooit wat gebeurd is maar dit blijft in mijn hoofd spoken en krijg het niet weg
wat kan dit zijn en hoe krijg ik dit gevoel weg?

15 jaar geleden

Hoi nightmare

Worden wakker omdat in de droom onze partner vreemd is gegaan, dan zouden we in het waakbestaan wat minder onzeker moeten zijn in onze relatie. Mogelijk hebben we gewoon te maken met (ongegronde) jaloezie.

Vriendinnen die we in de droom zien zijn meestal de schaduwen van onze eigen ziel.

Dus kijk of jaloezie bij jou in het spel is, ik denk dat dat het enigste is om dat gevoel weg te krijgen.

bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Groeten H@ns.

lolita
15 jaar geleden

Tsja....wil niet heel negatief zijn, maar ik had ook een aantal nachten dezelfde droom en dat ik zelfs huilend wakker werd.
De droom: vriendje ging vreemd met ex-vriendin...en in een andere droom met een ander. Toen ik ze betrapte in de droom en hem ermee confronteerde, ontkende hij het (met een emotieloos gezicht > (terwijl ik er bij stond en het gezien had!)

Echte leven: ik had al mijn vermoedens....

Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat hij

- nog contact had met zijn ex (voor mij verzwegen)
- dat hij met andere dames had afgesproken en gevoelens naar de ander zijn geuit (en misschien wel meer)

Bij confrontatie:

Stalen, emotieloos gezicht......
Geen spijt, geen sorry , geen excuses,, niets echt toegegeven....

Dus helaas maar waar...mijn droom vertelde mij de waarheid.....