Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

liefde/ sex met een meisje

15 jaar geleden

vanacht droomde ik iets waar ik echt niet uit wilde.
ik wilde zo lang mogelijk blijven dromen!

Ik was een soort van zeemeermin en bleef een beetje ronddwarrelen in de zee tot ik verlieft werd. op een zee meermin meisje.
dus dat is ook iemand van het zelfde geslacht. we begonnen elkaar te strelen en te zoenen. tot dat we geroepen werden.
ik moest dit deel van de zee verlaten. Ik begond dat meisje zo te missen dat ik haar wilde opzoeken. dit was uiteindelijk niet gelukt.
later mocht ik weer heel even bij der maar moest eerst een soort van wedsrtijd winnen. uiteindelijk won ik die en mocht ik haar zien
ik was zooo gelukkig.
en uiteindelijk kregen we wat. en zwommen we heel gelukkig om elkaar heen in de zee enzo. en hadden natuurlijk sex.

ik denk ook al heel la ng dat dit bi seksueel ben. zou dit er mee te maken kunnen hebben ?

wat zou dit kunnen betekenen?

2 keer bewerkt. De laatste keer was 15 jaar geleden door Yentlrosa.

Marianne Ootjers
15 jaar geleden

'ik denk ook al heel la ng dat dit bi seksueel ben. zou dit er mee te maken kunnen hebben ?'
Ik denk van wel. In je droom word je op een gegeven moment weggeroepen en moest je het deel van de zee waar de andere meermin woonde verlaten. Dit kan staan voor of: dat je je eigen gevoelens probeerde te ontkennen, of: dat andere mensen het niet accepteren willen, dat jij bi-seksueel bent.
Toen mocht je een wedstrijd houden om weer bij haar te zijn. Dit kan staan voor een innerlijke strijd of om te proberen de andere mensen te laten zien dat er niks mis mee is, bi-seksueel te zijn.
Je won de wedstrijd en was weer bij haar. Dit kan staan voor dat je je innerlijke strijd hebt overwonnen of dat de mensen om jou heen het hebben geaccepteerd.

Hopelijk kun je hier iets mee :)

Groetjes,

Marianne Ootjers