Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een naam die ik doorkrijg in mn droom

Chris29
15 jaar geleden

In mijn droom was ik in het verre oosten, azie. Ik had een hotelkamer maar was alweer onderweg naar het vliegveld om terug naar huis te reizen. Onderweg bedacht ik me dat ik iets vergeten was dus ik ging snel terug naar dat hotel. Daar was het vrij rustig maar bij de deur van mijn kamer zag ik bij aankomst een aziatisch (japans, chinees of indonesisch uitziend) meisje staan die daar duidelijk werkte als kamermeisje of receptioniste ofzo. Als vanzelf begon ik haar te betasten al kende ik haar totaal niet. Ze ging om mijn avances in en we doken meteen het bed in op mijn kamer. Daar begon een sexueele escapade die ik nogal gehaast voltrok (omdat ik misschien mijn vlucht niet wilde missen?). Ik zag dat zij het op een gegeven moment ook niet meer zo prettig vond bij mij in bed.

Dat was het banale deel van de droom maar nu komt het. Aan het einde van die droom herinner ik me alleen nog maar dat er heel sterk een naam bij me binnen kwam. Ik kon het zo oplezen. Toen werd ik wakker en ik pakte meteen mijn telefoon om in te typen welke naam ik had gezien. Half slaperig typte ik twee namen in die het volgens mij hadden kunnen zijn (1 letter verschil).

Later die dag google ik uit nieuwsgierigheid die twee namen en wat denk je? Indonesische namen!!! De 1 is een jongensnaam de ander een meisjesnaam. Beiden komen ze daar geregeld voor als ik het zo zie. Maar ik moet er ook bij vertellen dat die twee namen totaal niet westers klinken (uiteraard) en mij als gewone hollander dus ook totaal niets maar dan ook niets zeggen. Het eerste meisje dat ik aantrof op facebook met die naam zag er ook behoorlijk hetzelfde uit als de dame in mijn droom. Het grootste verschil tussen beide was eigenlijk nog het feit dat de dame in mijn droom geen hoofddoek droeg maar de meid op internet wel.

Persoonlijk vind ik het op z'n minst nogal bizar dat ik een woord door krijg waarvan ik nog niet eens weet of het een naam is of een plaats of wat dan ook. Die vervolgens een naam blijkt te zijn van mensen uit het ras afkomstig van degene die ook in die droom zat. Dat kan toch geen toeval zijn?

mvg

Chris
ps iemand ideeen??