Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare liefdesdroom

15 jaar geleden

Hoihoi allemaal,

Ik heb laatstleden een bizarre, maar niet onaangename droom gehad.

Paar dagen geleden was er een meisje jarig die ik in 2 jaar niet meer had gezien, dus ik smste haar een gelukkige verjaardag. Tot m'n grote verbazing antwoorde ze en hebben we een kort sms-gesprek gehad, iets wat ik nooit zelfs had durver verwachten. Sindsdien heb ik haar paar keer gecontacteerd via facebook en met succes, telkens antwoordde ze, misschien wat stroef, maar toch.

Nuja, die droom ging dus over haar. Ik was met een groep mensen/jongeren ergens naartoe, en zij zat daarbij. We moesten op een bepaald moment allemaal op de grond gaan zitten om te luisteren naar iemand, en ze kwam toen bij mij zitten. Op een gegeven moment kwam ze, zoals vele koppels dat wel es doen, tussen m'n benen zitten en viel ze in slaap. Ik omhelsde haar en zo bleven we zitten tot het gedaan was. Het volgende moment dat ik mij herinner is dat we samen, in mekaars armen, in bed lagen te slapen.

Ik ben indertijd inderdaad verliefd geweest op haar, ze is bloedmooi, maar vond het een rare, maar niet onaangename droom. Iemand een verklaring hiervoor?!

En ik herinner me het allemaal net zoals het écht zou gebeurd zijn, vind ik ook raar.

Mvg,

ThePianist

pianogirl
13 jaar geleden

hee,
je hebt liefde voor haar gevoeld,
misschien omdat jullie weer contact hebben denk je onbewust terug aan de tijd dat je haar leuk vond.
het is wel een heel mooie droom ik heb een soort gelijke droom gehad super mooi
xx