Toen ik 14 was (ben nu 20, dus is al 6 jaar geleden) was ik helemaal verliefd op n jongen. Echt tot over mijn oren!
Hij vond mij ook wel leuk en zo hebben we vaak gekust en afgesproken, dit duurde wel een jaar..maar het was nooit officieel, omdat hij dit niet wilde.
Hij wilde dit niet omdat hij zichzelf te jong vond voor een relatie of dergelijk. (Hij was toen 13, een jaar jonger dan mij.)
Toen ik 15 was leerde ik een andere jongen kennen, en omdat ik vastigheid wou, heb ik uiteindelijk iets met die jongen gekregen.
De jongen waar ik een jaar mee 'bezig' was, leek gekwetst en verdrietig, maar ik vond dat hij zijn kansen wel had gehad.
Maar sinds ik dat andere vriendje had tot nu. (is dus al langer dan VIJF jaar!!!!) droom ik regelmatig over de jongen, van 1 keer in de maand, tot vaker in 1 week.
Ik kom er maar niet vanaf. Ik heb nu ondertussen natuurlijk allang een andere vriend waar ik nu al bijna 3 jaar iets mee heb, maar ik kom gewoon niet van de dromen
af!! De dromen gaan dan over mij en hem en dat we verliefd zijn en bij elkaar horen..
Maar ik snap niet wat ik er tegen kan doen..ik wordt er onderhand echt moedeloos van..
Weet iemand hoe ik ervan af kom? Of hoe dit kan?
5 jaar dromen over 1 persoon, dat is wel een beetje heel erg te gek voor woorden niet?
help