Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Liefde van me leven

dvjoop
15 jaar geleden

Hoi,
Ik ben een 18 jarige jongen en heb eergisteren een droom gehad waar ik nu al twee volle dagen over zit na te denken.
ik ben verliefd op een meisje, die ik zon twee jaar ken waarvan de eerste 1 jaar niet heb gesproken en de tweede jaar heel goed met elkaar praten tot diep in de nacht, ik droomde dat ik samen met een andere meisje (mijn beste vriendin) gewoon gingen chille. op een gegeven moment kom ik daar de liefde van me leven tegen maar ze staat in een bordeel, ze was gewoon een hoer in mijn droom en vreemd genoeg in mijn droom vond ik het niet erg, Mijn beste vriendin zegt tegen mij dat ik met haar moest neuken en dat het gratis zou zijn. Ik ging naar binnen en terwijl we seks hadden hadden we weer eens een van onze diepe gesprekken. Ik verteld haar dat ze dit niet moest doen. ze gaf een antwoord maar die weet ik niet meer. In de droom had ze blond haar maar in het echt heeft ze zwart haar.

Volgens deze site als ik een prostitue bezoek heb ik verlangen naar meer seks. Maar ik heb eens in de maand seks ofso, soms met een hoer en soms een one nightstand en soms wel een paar keer per week dus ik heb helemaal geen behoeft aan meer seks. ik word seks nu al zelfs een beetje zat. dus ik weet zeker dat dat het niet is.

alvast ik ben zeker 2 dagen aan deze droom aan het denken, wat zou het kunne betekenden, meestal vergeet ik deze soort dromen maar om een of andere redenen vergat ik deze neit. en meestal zijn dit natte dromen voor een jongen maar dit was geen natte droom. Dus kan iemand aub me hiermee helpen