Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

taboe op deze droom?

Kendra
15 jaar geleden

Het is misschien genant, maar ik durf te wedden dat ik niet de enige ben die deze dromen beleeft...

Ik droom geregeld dat ik seks heb met iemand van hetzelfde geslacht. Nu is dit op zich niet zo vaag zoals ik hier heb gelezen.
Ik ben vrouw. Ik ben hetero.
De persoon met wie ik het doe is altijd onbekend.
En nu komt het; Ik voel in mijn slaap en droom dat ik klaarkom. Nu is dit natuurlijk erg lekker en vind het ook absoluut niet erg! Soms lukt het net niet, maar daar zijn oplossingen voor als ik weer wakker wordt, maar daar ga ik jullie niet mee ' lastig' vallen..
Ik kan me niet voorstellen dat andere vrouwen zulke dromen niet beleven. Althans, ik hoor en lees er nooit over.
Van mannen weten we dat ze een natte droom kunnen hebben en dus rust daar geen taboe op en zijn daarover weinig vragen.

*Wat schuilt er achter deze dromen en het lijfelijk voelen van klaarkomen terwijl je slaapt?
*Zijn er meer vrouwen die dit durven uit te 'spreken' ? [Het kan tenslotte anoniem...] En hoe ervaar jij zulke dromen? Schaam je je of vindt je het prettig?

!! Graag serieuze reacties !! Want het is een open deur intrappen ;-) en het opperen dat ik lesbische gevoelens zou hebben is te makkelijk!

Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes, Kendra.

14 jaar geleden

Waarschijnlijk begin je meer van jezelf te houden en meer om jezelf te geven.
Ik droom sind een paar maanden heel vaak dat ik seks heb met vrouwen en ook dat ik het echt 'voel in mijn droom tot een orgasme of een net niet orgasme.
Ik ben niet lesbisch. Ik zorg alleen beter voor mezelf als dat ik heb gedaan.