Ik heb vannacht gedroomd dat ik in een appartementen complex was en er een vrouw aanbelde. Ze vertelde me dat ik naar de rechtbank moest komen maar dat ze me hierbij moest helpen. Ze vetrok weer maar ze was vergeten te vertellen op welke datum en tijdstip. Ik besloot achter haar aan te gaan. Ik kwam bij een verzamelpunt van liften en vroeg aan mensen die daar waren in welke lift ze was gestapt. Ik zag dat deze naar beneden ging en ging in een andere lift naar de begaande grond, Ik hoorde terwijl ik naar beneden ging de vrouw praten in de andere lift. Mijn lift stopte alleen halverwege en ik maakte me zorgen of ik nog wel op tijd beneden zou komen. Alleen stapte de vrouw ineens bij mij in de lift.
Ze zei in de lift dat ze direct even kon kijken en vroeg of ze even de laptop van een bekende nederlander die ook in de lift was mocht gebruiken. Het lukte hiermee niet snel genoeg en klapte hem dicht en we stapte samen uit. Toen ik op de begaande grond was was ik haar ineens kwijt en liep wat rond te dwalen. Plots zag ik een vrouw verschijnen die direct mijn aandacht trok. Ze had vuurrood haar en bijpassende rood gekleurde kleiding met een redelijk dikke bordeaux rode metalen koffer. Ze lachte en knipoogde naar me en vroeg of ik haar wilde volgen naar een tafeltje wat er stond. Ik begon te twijfelen of dat dezelfde vrouw was van in de lift. Toen we aan het tafeltje zaten werd me duidelijk dat het inderdaad die vrouw was en ze zat constant te flirten met me.
Ze zei dat ze niets met mij kon beginnen omdat ze mij moest helpen, we hebben toen afgesproken dat ze de zaak zou overdragen en gingen eten bestellen. Toen werd ik wakker...