Hoi allemaal,
normaal post ik hier niet zo gauw maar deze droom blijft door mijn hoofd spoken.
Het is nu 3 dagen geleden dat ik deze droom had.
Ik ben thuis en zit achter de computer, de telefoon gaat over een een jongen die ik ken zit aan de andere kant van de telefoon.
Hij zegt dat hij alleen thuis is, omdat ik niet weet waar hij woont zegt hij zijn adres, hij woonde op nummer 4.
Als ik aankom staat er een groepje jongens voor de deur waar ik verder geen aandacht aan schenk en bel aan.
Eenmaal binnen merk ik dat hij het gezicht van de broer van mijn beste vriendin heeft, waar ik eigenlijk helemaal geen contact mee heb. In de droom herken ik hem toch als een goede vriend en gaan we naar boven, daar ligt een matras en er hangt een roze camera aan de deur, maar omdat er bezoek is gaan we weer naar beneden en blijf ik een tijdje praten met zijn ouders. Waarover het ging weet ik niet meer.
Als het bezoek weg is gaan we weer naar boven. We gaan op het matras zitten en we praten eerst.
Op gegeven zeg ik dat ik niet weet of ik goed ben in bed en hij zegt daarop ' Er is maar eén manier om daarachter te komen' en haalt mijn bh-bandjes omlaag.
Daar stopt de droom.
Hij blijft door mijn hoofd spoken omdat ik normaal helemaal niet zo bezig ben op seksueel gebied.
Weet iemand misschien wat dit betekend?
Liefs,