Het "verhaal":
Ik was een tijdje geleden smoorverliefd op een jongen die ik via school kende. Hij deed tegen mij net alsof hij mij ook leuk vond. Maar achteraf zei hij dat het niet waar was en heeft hij al onze msngesprekken uitgeprint en aan de klas laten lezen. Ik was dus hartstikke boos op hem, maar ik hou nog steeds van hem. Het liefste wil/wilde ik dat het weer helemaal goed kwam tussen ons. Een paar weken geleden hadden we het met elkaar uitgepraat, en ben ik weer een beetje verliefd geworden op hem. Nu wil ik niets liever dan verkering met hem. Maar hij noemd me nog telkens een hoer en zegt dat hij me lelijk vond.
Nu mijn droom:
Ik was met die jongen samen in een ruimte. We keken naar elkaar, lachte naar elkaar... We gingen gewoon aan het werk (het was op school). Maar opeens pakte hij mijn hand. In mijn droom werd ik opeens weer smoorverliefd op hem. Hij was klaar met werken, liet mijn hand los en liep weg.
Verder het "verhaal":
Een paar dagen daarna hadden we een gesprek op msn met elkaar. Waarin hij vroeg of ik in het geheim met hem wou (verkering). Hij is dus weer verliefd op mij. (Ik heb nee gezegd, omdat ik hem niet meer vertrouw). En hij wou sex met mij. Ook daar heb ik nee op gezegt. Maar hij vindt me dus leuk!
Kan die droom een voorteken ervan geweest zijn?
ALvast bedankt voor eventuele reacties!
Groetjes!