Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over ex na 1,5 jaar?

slaapz8
14 jaar geleden

Hey,

Ik ben volledig nieuw op dit droomvlak, maar heb de laatste 2 nachten zo een vreemde dromen gehad dat ik het eens aan experts wou vragen.
Twee nachten geleden, droomde ik over mijn ex. Hij kwam terug van zijn lange reis en hij wou met mij afspreken om iets te drinken. Het voelde in de droom heel vreemd, want ik heb al meer dan 1,5 jaar niets meer van hem gehoord, laat staan dat ik van hem droomde. Hij deed echte extreem lief en liet echt blijken dat hij op een of andere manier nog gevoelens voor mij koesterde en hij wou bij me zijn en dingen samen doen...Dat gevoel kwam wel heel duidelijk over, maar in de droom kon ik er precies niet echt op reageren, het leek alsof dat hetgene was wat ik wou, maar precies toch weer niet.
Vorige nacht droomde ik weer over hem en nu waren we echt zo gelukkig, we hadden gepraat over de dingen die fout gegaan waren in het verleden en op één of andere manier klikte het terug. Het voelde zooooo geweldig en zooo realistisch toen ik wakker werd, dat ik twijfelde of het wel gedroomd was.

Nu het vreemde is, dat in de realiteit mijn ex inderdaad op wereldreis is geweest en ik verneem vandaag dat hij inderdaad terug in het land is, na 1,5 jaar! Dus ik droom opeens na 1,5 jaar over mijn ex, waarvan ik wist dat hij heel lang weg was en op moment dat ik van hem droom is hij terug in het land...freaky!
Die dromen sluiten precies perfect aan op alles wat er tussen ons gebeurd is. Het voelt allemaal heel realistisch en ik ben er eigenlijk niet goed van...Wat moet ik nu doen? Terug contact zoeken? Zijn die dromen een soort voorteken?

Alvast bedankt!

Aura
14 jaar geleden

Hey,
misschien betekenen deze dromen wel dat je het contact mist met je ex,
of misschien is het ook wel een voorteken, of allebei. Ik kan natuurlijk niet
in je hoofd rondkijken, maar hoe jij erop reageerd lijkt aan te duiden dat je
het contact wel mist. Voorteken of geen voorteken, alleen al de manier hoe
jij op jouw dromen reageerd is zeker een goede reden om contact met hem
op te nemen, of het nou vriendschappelijk is of niet. Stap er op af, en kijk
wat er uit voortvloeid!
Succes!