Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nachtmerrie herhaling

marloes
14 jaar geleden

Ik heb een droom die ik als een nachtmerrie beschouw.
Ik heb hem nu al een jaar of 7 en hij komt telkens terug,.. Het vervelende is dat ik niet weet wat hij betekend!

Ik loop in mijn droom over een zand vlakte naar beneden.. ik ga steeds sneller lopen en uiteindelijk rennen. Op een geven moment beland ik tegen een hek aan. Dit speelt zich de heletijd op nieuw af, een hele nacht door.

De droom komt steeds een aantal keer in een jaar voorbij, maar steeds is hij precies het zelfde.

Kan iemand mij helpen met de betekenis van deze droom en hoe ik hem misschien mogelijk weg kan krijgen?

Thanathos
14 jaar geleden

Droom volgende keer een opening in dat hekje van je.Dan loop je tenminste verder. Misschien word je droom daarna tenminste interessant :P

erica
14 jaar geleden

Probeer voordat je gaat slapen een ander einde aan de droom te verzinnen. Bepaal vooraf wat je wilt dat er gaat gebeuren in deze droom. Bijv. het hek moet opengaan, je wilt lopen ipv rennen oid. Hierdoor krijg je zelf de regie over je droom. Blijven herhalen, gaat niet na een keer lukken.
Succes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024