Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

enge droom

m1980
14 jaar geleden

ik droomde dat mijn vader bij mij kwam en mij vertelde dat hij kwaad was op mijn moeder en de
hun huis in de brand heeft gestoken.

ik wilde in mijn auto stappen om naar haar toe te gaan en blijkt mijn auto er niet te staan
dus ben gaan rennen en de eerste woning waar licht brandde heeft mij in auto meegenomen en richting mijn moeder haar huis gereden

er waren heel veel mensen die op de straat stonden en ik kon niet verder dus moest lopend verder

al rennend kom ik mijn moeder tegen en ik vroeg haar wat er gebeurd was en wat pa had gedaan met het huis

zegt ze er is niks aan de hand en opeens staat er een statafel voor mijn neus met een blik cola en die gooi ik uit woede weg.
achter mij stonden mensen te kijken in aparte feestkleding

ik ben naar mijn ouders huis gerend en naar boven gegaan

lag er naast haar bed een stapel kleden doordrenkt met een olie

wat kan dit betekenen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024