Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 herhalende nachtmerries

Duke
14 jaar geleden

Ik heb nu al een aantal maanden regelmatig 2 dezelfde (soort) dromen.

in de ene droom beginnen mijn tanden steeds uit te vallen zonder enige reden ze beginnen na ergens in te bijten oid iets los te zitten dan voel ik er aan en dan vallen ze er uit.

bij de andere zit ik in de auto achter het stuur meestal ergens in een drukke stad tijdens het rijden begint de auto steeds sneller te gaan waarna ik erachter kom dat mijn remmen niet werken, daarna kan ik nog een aantal keren een ongeluk ontwijken maar uiteindelijk crash ik toch.
heb al wat dingen opgezocht maar hoopte dat er iemand is die me verder kan helpen.

hier is wat ik zelf een beetje begrepen heb:
de tanden staan ervoor dat ik me krachteloos voel?
de auto staat ervoor dat ik me eigen weg kies?
en de remmen dat ik geen echte controle meer heb en moet afremmen omdat het te hard gaat?

hopelijk kan iemand me hier mee helpen alvast bedankt.

DLC

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024