Hoi allemaal,
toen ik ongeveer 4 jaar oud was eindigde bij mij elke droom hetzelfde:
na mijn droom of hij nou leuk was of niet eindigde met hele vage rara gezichten, het leek meer op een soort van eng masker.
ze fluisterde altijd iets tegen mij ( het waren heel veel stemmen door elkaar), wat kon ik nooit precies verstaan.
wat ik nog wel heel goed herinner is dat een vrouwelijke stem altijd zei: word wakker, word wakker.
meestal werd ik dan ook wakker, totdat ik na een keer gewoon door bleef slapen. want tja ik wou wel weten waarom ik dan zo nodig wakker moest worden
toen ik dat deed stond ik opeens midden in mijn kamer. alles was donker maar toch zag ik nog wel waar mijn kast stond en al die meubels.
en dan opeens schudde alles in mijn kamer, echt heel raar, net alsof je flauwvalt en alles valt met je mee ofzo. ik was wel vaker door al die rare gezichten heen geslapen en toen eindigde het ook weer dat ik in mijn kamer stond en dat het net leek of er een aardbeving aan de hand was. echt gewoon te raar voor woorden.
heel lang was ik dus bang voor die rare gezichten.
nu kom ik ze gelukkig niet meer tegen, maar ik was wel benieuwd of iemand weet wat dit dan betekend, en waarom dan ook elke droom zo afliep.
alvast heel erg bedankt.
groetjes.