Hallo iedereen!
Ik had vannacht toch zo'n vreemde droom. Ik kan me er niet meer alles van herinneren alleen dat ik mezelf vertelde (in de droom!!) dat ik moest opzoeken wat het betekende. Vreemd!
Ik heb gedroomd over dat ik een soort van wraak wilde nemen en daarom met een granaat iemand vermoordde. Het was een enorme explosie en ik moest er echt voor wegrennen. Ik kan niet meer herinneren of ik zelf ook in brand stond, maar onschuldige mensen in mijn droom wel en ik vond het niet eens erg! Later in mijn droom kom ik die persoon (die ik overigens in het echte leven niet ken) die had moeten omkomen weer tegen, en was dus niet dood.
Vanaf daar kan ik me alleen nog maar wat fragmenten herinneren. Zoals het gezicht van een vrouw (kan niet meer herinneren wie) die me aankijkt en opeens haar tanden ontbloot, grauw gezicht krijgt en er eigenlijk als een lijk uit begint te zien. Erg angstig!
Ook weet ik nog dat ik bang was voor huizen die op een bepaalde manier in de straat stonden. Ik zal het proberen uit te leggen.
Het was steeds een straat met aan beide kanten huizen, maar het ging elke keer over het huis dat aan het eind van de straat stond, waar je tegen aan keek. (Hopelijk is dit een beetje begrijpelijk..?)
Ik ga wel binnenkort verhuizen, kan dat er eventueel mee te maken hebben? Maar alsnog vind ik het vreemd dat ik steeds bang was voor het huis aan het einde van de straat.
Hopelijk kan iemand mij wat duidelijk geven over deze vreemde dromen. Ik heb namelijk bijna elke nacht nachtmerries. Niet leuk!
Groetjes,
Kaylee