Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik kon een ruzie voorkomen door mijn droom.

doedel
14 jaar geleden

hoi ik ben sharona en 17 jaar

Ik weet niet wat mijn directe doel is om mijn nachtmerrie hier nu te beschrijven maar ik weet wel dat ik hierdoor iets heb kunnen voorkomen.

ik droomde een tijdje terug iets vaags over school ik liep vanaf het station naar mijn school toe en onderweg botste er iemand heel hard tegen mij aan. ik schold in mijn droom de persoon uit die zich omdraaide en mij een klap voor mijn hoofd verkocht me neer stak en me vervolgens in het gezicht spuugde.

dit is heel erg kort samengevat hoor maar dat was mijn droom.

later ik denk nu 2 dagen terug kreeg ik dus zeg maar een dejavu ik liep dus vanaf het station naar school en ik herkende het persoon al toen hij aan kwam lopen. Hij botste keihard tegen mij op en bijna vanzelf wilde ik hem uitschelden. maar inplaats daarvan dacht ik drirect terug aan mijn droom en wist ik mij in te houden.

ik weet natuurlijk niet zeker of dit dus ook mijn leven heeft gered maar het voelt wel zo.

groetjes sharona

danique
14 jaar geleden

heej ik herken het heel erg mijn dromen komen allemaal uit dat is soms wel eng maar je leert er mee leven
ik weet nu wat ik beter niet of wel kan doen.
als ik slaap en droom dat ik tijdens uitgaan ruzie krijg met mensen en ik herken ze tijdens uitgaan
ga ik ze meestal uit de weg sommige mensen het is puur geluk maar het is maar waar je in geloof
groetjes

doedel
14 jaar geleden

hey

als je droom werkelijkheid wordt kan dan niet als een soort visioen gezien worden?
het is mij trouwens ook wel vaker overkomen alleen niet zodanig dat het waarschijnlijk mijn leven heeft gered.

maar denk je niet dat je dan doormiddel van zo'n droom gewaarschuwt wordt om je toekomst te veranderen?
ik zelf denk er nu wel zo over...

groetjes sharona

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024