Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Heel nare droom, uitleg graag!

Char
14 jaar geleden

Ik kan me een aantal dingen niet herinneren, maar de belangrijkste weet ik nog wel.

Ik had het om de 1 of andere reden uitgemaakt met mn vriendje. ( Ik heb hem nog nooit in het echt gezien btw. ) Maar hij wou nog door. Hij ging me stalken en op een gegeven moment raakte hij me aan op plaatsen die ik niet wou. ( Hij ging met z'n handen onder mijn kleren en pakte mn borsten. Hij deed wel meer maar dat weet ik niet meer. )

...

Ik was op een soort vakantie met mn broertje, mn moeder, een vriendin van mn moeder, de zoon van de vriend van mn moeder en de vriend van de zoon van de vriendin van mn moeder. Op een gegeven moment ga ik naar buiten en dan zijn er heel veel speelgoed vliegtuigjes in de lucht. Van piepschuimen werpvliegtuigjes tot vliegtuigjes van een anderhalve meter lang die op afstand bestuurbaar zijn. Ineens stuurt iedereen zijn vliegtuig op mij af. Ik ga snel naar binnen en doe de deur dicht.

...

Een aantal kinderen hadden met een heleboel spullen ( speelgoed ) uit een schuur gespeeld ( ik deed niet mee ) maar dat mocht eigenlijk niet. Toen kwamen ze erachter dat kort erna de schuur zou worden 'gecontroleerd' en als ze dan zouden opruimen zouden ze gepakt worden. En als ze zouden zien dat de schuur een puinhoop was dan zouden ze denken dat ik het had gedaan omdat het zegmaar bij mijn 'huisje' was. ( Ik was nog steeds op vakantie. ) Dus ik probeer snel op te ruimen.

...

In die schuur word ik ineens vastgepakt door die vriend van die zoon van de vriendin van mn moeder en die houd me dan tegen de grond en houd mn armen en benen vast. Dan komt die zoon van die vriendin van mn moeder ook en die gaat me ineens slaan en hard knijpen enzo. Als ik probeer te ontsnappen slaat hij me héél hard in mn gezicht. Dus stribbel ik niet meer tegen. Terwijl hij me dus zo'n pijn doet zegt hij "Je moet leren hoe het is om pijn te voelen.". Het deed echt pijn.

Toen ging de wekker. Ik was de wekker eerlijk gezegd dankbaar dat hij me wakker had gemaakt, zo naar vond ik die droom. Dus ik zou graag uitleg willen. Kan iemand me uitleg geven?

sigridje
14 jaar geleden

IK DROOMDE DAT IK IN MIJN BED LAG EN WAKKER WERD EN ER STOND GEIT OP MEN BED,EN IK WAS IN PANIEK?EN IK WOU MEN GSM NEMEN EN IEMANT BELLEN ?MAAR IK KON NIEMANT BELLE?EN TOEN BEED HIJ IN MEN HAND

UITLEG GRAAG?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024