Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

achtervolging droom

roosie
14 jaar geleden

Hallo,

wie kan mij helpen. Heb sinds jaren last (een keer in de zoveel tijd) van achtervolgingsdromen. Het betreft hier meestal mijn ouderlijk huis (waar mijn ouders nog steeds wonen) of mijn woning waar ik alleen heb gewoond en niet heel erg gelukkig was, wat ik overigens nu wel ben hoor.

Ik word altijd achtervolgd, zat dus in ouderlijk huis van ouders, een man was door de ramen aan het kijken naar me en ik was me aan het verstoppen. Heb mijn ouders gebeld dat ze niet naar huis moesten komen en heb ook 112 gebeld maar die kreeg ik niet te pakken. Ben het huis van mijn buren ingegaan en heb me daar verstopt. De mannen bleven voor de ramen staan, het is echt een angstige droom.

Later was ik op de camping van mijn ouders en daar weer verstopt, zij waren daar nu wel. Heb een van die mannen geslagen en dat was plotseling mijn vader. Snap er echt helemaal niets van. Hoe kan het dat de dromen meestal over mijn ouders gaan en mannen die iets van me willen?

Heb een gelukkig leven en kan de dromen dan ook niet echt rijmen.
Kan iemand mij helpen???

dank

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024