Hey
Mijn naam is Amy en ik heb deze nacht 3 verschillende nachtmerries gehad. De eerste keer vond ik het gewoon vreemd want het was al heel lang geleden dat ik een nachtmerrie had gehad.
1e nachtmerrie:
Deze herinner ik mij niet meer zo goed. Ik zat op een bus en het leek alsof we op schooluitstap gingen. De bus was vreemd want hij was helemaal in het paars met glittertjes. Toen stapte iedereen uit en dan weet ik het niet goed meer...
Ik werd wakker om 2u30 ongeveer.
2e nachtmerrie:
Ik was in een kamer waar alleen maar een paar tafels en stoelen stonden. (Vat mij niet verkeerd op want ik heb niets tegen zwarte mensen maar misschien is het belangrijk...) Er kwam dus een zwarte vrouw binnen met heer kindje en ze begon mij uit te schelden. Waarover het ging weet ik niet meer... Toen bedreigde ze mij en ik moest haar al mijn geld geven. Op dat moment kwam er een zwarte agent binnen. Hij had een tandenstoker in zijn mond. Ik verstopte mij achter een tafel en de vrouw spendeerde verder geen aandacht meer aan mij. Ze begon te vechten met die agent en ze duwde de tandenstoker helemaal door zijn tandvlees. Daarna duwde ze onderaan zijn neus en hij was dood. De vrouw herkende ik wel uit een film maar de agent herkende ik niet...
Ik werd wakker om 4u30 ongeveer.
3e nachtmerrie:
Ik was in een groot hotel met heel veel mensen. mijn mama, papa, zus, beste vriendin en andere vriendinnen waren daar ook. Onze hele groep moest in de kelders slapen. De kelders waren verdeeld in slaapkamers voor 5 tot 6 personen. Ik en mijn beste vriendin gingen de kamers onderzoeken om te kiezen in welke kamer we gingen slapen. Ik wist niet dat er zoveel mensen waren maar alle kamers waren al bezet. Toch gingen we verder zoeken. Ik deed een deur open en zag een gigantische paarse badkamer. Ik stapte door de badkamer en kwam in de leefruimte. Deze was ook gigantisch net zoals de rest van de kamer. Toen kwam er iemand binnen. Ik denk waarschijnlijk de eigenaar van deze kamer. Ze leek op Jennifer Aniston... Ze had een mes vast...
Ik werd wakker om 6u30.
Ik weet totaal niet wat deze nachtmerries betekenen en waarom ik er zoveel heb gekregen in 1 nacht. Kan iemand mij helpen???
Groetjes
Amy