Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Moordenaar

Chantal123
14 jaar geleden

Het is lang geleden dat ik een nachtmerrie heb gehad... Maar vannacht werd ik zwetend wakker!

Ik hoop echt dat iemand mijn droom kan verklaren!

Hoe het precies begon weet ik niet meer, ik was ergens met mijn partner. Wij gingen ergens heen en vlak bij een meer stond mijn schoonvader. Hij heeft uiteindelijk mijn partner vermoord voor mijn ogen. Ik stortte helemaal in. Mijn partner zijn ziel/geest zweefde naar een hond (rottweiler). Die rottweiler, of mijn partner, bleef aan mijn zijde en wilde me beschermen. Toen mijn schoonvader naar mij toe wilde komen met een zaag in zijn handen, heb ik deze af kunnen pakken en een deel in zijn arm gezaagd. Daarna ben ik gaan rennen. Ik kwam terecht op een bungalowpark waar ik het een verstandig idee vond om een huisje te huren om mezelf te beschermen. In het park kwam ik 2 jongens tegen in een auto. Ik heb gesmeekt of ze mij naar een huisje toe wilde brengen omdat ik achtervolgd werd. Hun vonden het geen probleem en ik stapte achterin de auto. De hond was toen nergens meer te zien. De jongens wilde zelf eerst nog lang de supermarkt op het terrein. Ik bleef in de auto zitten met mijn voet op de rem, we stonden namelijk op een heuvel. Toen hun terug kwamen bedacht ik me dat het verstandig zou zijn als ik ook wat boodschappen zou doen, ik zou er toch de hele nacht zitten. Ik vroeg de jongens of hun anders niet met mij wilde overnachten, omdat ik bang was. Dit konden ze niet doen, dus ik heb gevraagd of ze mij naar m'n schoonmoeder wilde brengen, omdat daar toch meerdere mensen in huis zaten en ik liever niet alleen wilde zijn. Dit wilde ze wel doen, dus ik ging mijn boodschappen halen. Tijdens het afrekenen gingen de lichten uit en wist ik dat de moordenaar weer in de buurt was. Ik werd heel erg bang voor wat er ging komen. Nadat ik allemaal geluiden in de winkel hoorde werd ik wakker en was in paniek...

Graag zou ik uitleg willen, want ik kan weinig vinden in het woordenboek...

Groetjes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024