Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vriend doodgeslagen met honkbalknuppel..?!

Jolie
14 jaar geleden

ik droomde dit een aantal dagen geleden en ik ben er nog steeds van overstuur. ik kan me niet al te veel van de droom herinneren maar wel dit: ik liep rond tussen grijze gebouwen of hoge grijze muren, ik zag geen buitenlucht en ook geen plafond. de muren waren niet haaks maar er zaten veel hoeken in. er liepen slachts een paar mensen langs die mij echt totaal niet opmerken, ze liepen heel rechtop en alsof ze echt een doel hadden waar ze naartoe moesten. toen kwam ik mijn vriend tegen en toen heb ik hem neergeslagen met een honkbalknuppel. er kwam bloed uit zijn ogen, neus en mond. ik weet nog dat ik hoopte dat het niet uit zijn oren zou komen want dat zou duiden op hersenbeschadiging (het is maar waar je aan denkt terwijl je droomt haha) maar dat gebeurde toen dus wel. ik zag zijn ogen wegdraaien en hij zakte door zijn knieen en viel op de grond. toen heb ik hem opgeraakt en ben schreeuwend en huilen door de straat gaan rennen, maar de mensen die langsliepen deden niks en merkte me niet eens op. toen werd ik wakker. ik vind het zo vreemd omdat ik een aantal maanden geleden had gedroomd dat ik mijn broer zijn hoofd op kinderkopjes (die bestratingtegels) kapot had geslagen en toen was er weer niemand die mij hielp.. begrijp me goed, ik hou heel veel van mijn vriend ik zou hem nog voor geen goud missen en met mijn broer heb ik ook geen problemen!

ik vroeg me af of dat iemand er wel iets van snapt en me wat meer duidelijkheid kan geven over waar dit in godsnaam over gaat!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024