In mijn droom sliep/praatte ik 3 á 4 vriendinnen in mijn slaapkamer, Ik lag in bed, het was iets van 1 uur 's nachts en iedereen sliep. Alle deuren in huis waren op slot. Toen had mijn schoonzus ingebroken en liep mijn kamer binnen met een jachtgeweer. Opeens verdwenen mijn vriendinnen en ik vroeg aan mijn schoonzus, wat doe je? Ze was het geweer aan het schoonmaken en laden. Toen ze klaar was, richtte ze het op mij. Ze vroeg of ik wilde dat ze mij vermoordde, ik werd bang maar glimlachte naar haar en duwde het geweer uit mijn gezicht en zei: nee, even serieus wat ben je aan het doen. Op de achtergrond weet ik dat er een vrouw bij ons sliep in een ander kamer, de kamer naast mijn ouders. Ze is geen familie van ons, maar ook geen vriendin en toch kennen we haar. In ieder geval, mijn schoonzus wilde haar dus vermoorden en liep mijn kamer uit naar de kamer van die vrouw. Zodra ze mijn kamer uit liep, rende ik naar de kamer van mijn ouders en deed de deur op slot. Mijn ouders werden wakker en ik kon met moeite uit mijn mond krijgen dat mijn schoonzus had ingebroken en op dit moment die vrouw aan het vermoorden was. Mijn vader schrok, mijn moeder belde mijn broer op (met een parfum) en die had gezegd dat ze 911 (amerikaanse 112) moest bellen. Maar mijn moeder kon op de een of andere manier de toetsen niet in drukken en ik pakte die parfum/telefoon uit haar hand en belde 911. Op het moment dat 911 opnamen, liep mijn schoonzus de kamer in zonder geweer en zonder moeite, ze deed de deur gewoon open alsof die niet op slot zat. Ik keek bang/verwonderd naar haar, alsof ze superkrachten had. Op de achtergrond hadden mijn ouders en ik geen schot gehoord en we wisten niet zeker of ze die vrouw had vermoord of niet. Ik zei tegen haar, maak je maar niet druk alles komt goed en mijn ouders zeiden precies hetzelfde, maar ze accepteerde die van mijn ouders wel en die van mij niet. Toen ik dat zei, kreeg ze tranen in haar ogen en werd ze kwaad. Ik had mijn sleutelbos met sleutelhangers in mijn handen, een paar van die sleutelhangers waren verlicht, ik hield van die sleutelhangers. Mijn schoonzus pakte die bos uit mijn handen (op dit moment waren de politieagenten in ons huis gekomen en stonden in de deuropening van mijn ouders slaapkamer), ze liep naar de balkon van de slaapkamer, die deur was op de een of andere manier opengegaan. Mijn schoonzus gooide mijn sleutelbos van het balkon af terwijl ik haar achterna liep en zei niet doen. Maar ze gooide het niet zomaar van het balkon af, ze gooide het tussen de rails door van het balkon, ze was gehurkt met haar rug naar me toe. Nadat ze het weggegooid had keek ze me kwaad aan en werd ik met een ruk wakker.
Dit is zeer verontrustend voor mij, want mijn broer en zij zijn nog niet getrouwd en houdt me al de hele dag bezig. Ik wil graag weten wat dit inhoudt, de belangrijkste dingen in die droom waren mijn schoonzus, het geweer en mijn sleutelbos. Ik weet niet wat dit betekent en ik heb wel eens eerder gedroomd, maar deze droom is de enige die mij heel erg in zijn greep houdt en ik kan het maar niet vergeten. Het zou fijn zijn als iemand mij kon vertellen wat dit precies inhoudt. Alvast bedankt.