Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vampieren & wolven droom

Cassandra
14 jaar geleden

Hoi.
ik ben een meisje van 13 en ik ben een twilight fan. Vanacht had ik een enge droom
Ik was niet mezelf, ik was Victoria.

Dus ik was in men school en ik zag Riley staan en die werd binnengeduwd in een kamer met wolven, door wie zag ik niet.
toen ging die deur weer open en hij was er niet meer alleen nog een grote zwarte wolf die op me afsprong, toen zag ik niets meer.
En plots zat ik tussen planten en tussen die planten waren er allemaal wolven, zwarte wolven.
en ze waren allemaal naar me aan het kijken, ik was nog steeds Victoria en ik was doodsbang ik was aan het huilen (in men droom)
en ik voelde pijn in mijn buik. en plots viel ik neer op de grond.

zo was men droom geeindigt. toen ik droomde dacht ik zelf niet aan een verband met Twilight maar nu nadat ik er aan gedacht heb. Denk ik dat die pijn was van Jane (volturi)
als ik nu aan die droom denk voel ik dat gevoel terug.

Weten jullie wat dit betekent ??

Leenn
14 jaar geleden

WOW, ik had onlangs ook ergens zoo een droom maar ik was geen fan van twilight. Het was precies hetzelfde ik was ook die roodharige.
Ik wist pas dat het victoria was toen ik bij een vriendin ging en ze foto's toonde van twilight..

Kan er iemand een betekenis geven over de droom van CASSANDRA ? Het lijkt heel erg op de mijne!

ik vraag nogmaals
KAN ER IEMAND ALSTUBLIEFT MEER UITLEG GEVEN ???

clasine16
14 jaar geleden

wow dat is wel heel erg ver gedacht pijn van jane van de volturi :-S

ik heb ook eens over een roodharige gedroomd dat was een tweeling...

ze zaten bijde naast een altaar waarop en dode vrouw lag... beide hadden ze een schaal in hun hand bij de ene lag er op de schaal de hersenen en de ogen, en bij de ander lag er een hart op de schaal....

het was gewoon een beeld waarop mijn geest inzoemde en ik neit van weg kon vond het echt scary... er stonden allemaal mensen omheen zonder emoties op hun gezicht....

leenn
14 jaar geleden

Wow dat moest ook een enge droom geweest zijn :s

clasine16
14 jaar geleden

ja dat was het zeker...

enger vond ik dat ik niet de enige ben geweest....

en ik las het een paar maanden later ergens in een boek... man dat was echt scary...

ik heb toen contact gehad met die schrijfster... zij bleek het ook uit een droom van haarzelf te hebben gehaald...

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024