Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

punaises (vaag?)

T..
14 jaar geleden

Hoi allemaal,

ik heb bijna elke nacht nachtmerries (ik weet niet of dit is te verklaren?) maar, vannacht had ik een hele vage droom, nog vager dan andere, en het was hoe dan ook doodeng o-o
wat ik droomde was dat; ik zat gewoon zomaar rustig mijn handen te wassen wanneer er opeens ene man komt die me heel bekend voorkwam. opeens was ik naakt en begon die man punaises in me lichaam te drukken. Ik ging helemaal huilen en schreeuwen en die man bleef maar zeggen: Het komt goed, we zijn bijna klaar. uiteindelijk zat ik helemaal vol met punaises, en toen vroeg die man -alsof het doodnormaal was- of hij me mocht verkrachten... ik rende hiulend weg en gaf hem aan bij een stel scoutbegeleiders.. uiteindelijk werd ik toch door hem verkracht en toen schrok ik wakker (zoals altijd).

en dan heb ik nog een vage droom die ik langer geleden had. toen droomde iik dan ik me moeder als klein meisje was, en haar vader (mijn opa) was dus op een of andere manier boos op haar geworden. toen gooide hij haar in een put waabij in het midden een diepere gedeelte lag met een spijkerbed. aan de rand zat dus een soort richel met allemaal deuren waarvan de meeste open zaten. me moeder ging toen huilend een manier zoeken om terug naa rboven te gaan, ze ging dus in elke kamer iets zoeken. en in elke kamer was het een donkere leegte waarin ze opgezogen werd maar uiteindelijk weer terug kwam bij die richelgebeuren.. in andere kamers zaten van die ouderwetse schoolbureaus waaraan het lijk van een meisje zat te leren. uiteindelijk ging mijn moeder in die spijkerbed springen, en toen.. schrok ik dood... het rare aan deze droom was, was dat het tekenfilmachtig was, met paarse buitenlijnen en veel zwart en krijtachtig enzo..

kan iemand een van deze dromen vrklaren? D: of kan iemand verklaren waarom ik nou bijna elke nacht van dit soort dingen droom?
alvast bedankt..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024