Hoi,
Ik heb de laatste tijd een hele rare droom.. ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen wat het betekend.
Ik zit met mijn vader bij mijn vriend thuis. Samen met zijn ouders, broertje en zijn broertjes vriendin zitten we tv te kijken..
Verderop in de straat zit een cafe (in het echt zit er geen cafe)..
Dan ineens komt een hele grote groep jongens en meiden voor het raam staan.. Die beginnen hele kleine steentjes tegen het raam te gooien en ons uit te dagen..
Mijn vriend en zijn broertje rennen naar buiten en zeggen er wat van.. en als gevolg beginnen ze met vechten... wij die nog binnen zaten rennen naar buiten en raken ook in dat gevecht verstrikt.
Dan opeens sta ik alleen.. tussen die groep jongeren die ons uitdaagde..
Ik loop uit die groep en begin mijn familie te zoeken..
dan hoor ik een paar uit die groep zeggen en lachen.. Zo.. dat is er al 1 minder..
Waarop ik aan dat groepje vraagt wat ze ermee bedoelen... dan krijg ik als antwoord dat de jongen met dat zwarte haar (mijn vriend zijn broertje) dood is..
Ik raak helemaal in paniek en begin te zoeken..
Dan vind ik mijn vriend zijn broertje helemaal onder het bloed.. mijn vriend zit bij hem..
dan komt ineens mijn vader aanlopen.. helemaal ongedeerd..
mijn vader en vriend pakken mijn vriend zijn broertje op en we gaan naar mijn vriend zijn huis..
onderweg hoor ik iedereen dingen roepen... en ineens sta ik weer alleen in die groep.. ik raak weer in paniek en vraag aan een aantal van die lui of ik hun leider kan spreken..
ze brengen mij naar hem toe..
Eenmaal bij die leider beginnen we te praten waarop ik vraag of ze alsjeblieft op kunnen houden en weg willen gaan...
waarop hij zegt.. dat wil ik wel regelen maar dan staat er van jou wel wat tegenover..
En dan word ik wakker..
Kan iemand mij vertellen wat dit zou betekenen??
thnx Jolanda