Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Inval Geheime Dienst - Necrofilie

14 jaar geleden

Hallo,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum.
Ik heb een droom die ik niet nader kan verklaren.

Tijdens deze droom loop ik bij maanlicht (het is volle maan) met een team van geheim agenten. (gek genoeg weet ik gewoon dat we geheim zijn)
We dragen allemaal een televisieserie-achtige SWAT-uitrusting, en Colt geweren met of een laservizier of een nachtkijker-telescoopvizier.
Allen zijn we niet ouder dan een jaar of 16/17.

We breken stilletjes een terrein binnen, en gaan richting een huis wat daar staat.
Het is een groot verwilderd terrein, en op sommige stukken zitten we tot over onze knieën in de wildgroei.
We komen aan bij het huis wat ergens midden op het terrein staat.
Het huis heeft iets weg van een kapelletje, met grote opvallende glas-in-lood ramen, maar is niet hoger dan een ruime hoge verdieping.
Er flikkert het licht van vuur, en ik hoor de bas-dreunen van muziek, samen met vrolijk gegil en gejoel uit het huis komen.
We verzamelen ons gehurkt onder een raam aan de zijkant van het huis, en spreken door hoe we de inval gaan aanpakken.
Als het plan er ligt zit ik bij de agenten ingedeeld die rechtstreeks als eerste via de voordeur binnenvallen.
Terwijl we wachten op het teken, geven geluiden aan dat het feestelijke sfeertje binnen een hoogtepunt lijkt te bereiken.
We wachten dit niet af, want we krijgen een teken, en vallen direct binnen.
Terwijl onze laservizieren naar hun doel zoeken roepen we zoiets als "ISMA, Everyone On the ground!"

Maar als we doorkrijgen wat er zich voor ons afspeelt, is het al te laat om ons af te wenden.
Voor ons is, of beter gezegd, was er iets aan de gang wat het meest wegheeft van een seks-ritueel met doden.
Overal op tafels, in stoelen, en op de grond liggen lijken in verschillende, soms zelfs gevorderde, staten van ontbinding.
Een groepje van 5 naakte volwassenen hangen met hun handen omhoog allen zittend bij een van de lijken.
De stank is overweldigend, en 2 mensen van ons team rennen spontaan naar buiten om over te geven.
We hadden niet verwacht dat het zoiets ergs zou zijn.
Terwijl we het groepje van 5 onder schot houden en commanderen het gebouw te verlaten, roept een collega versterking in.
De adrenaline schiet nog steeds door mijn lichaam, als ik buiten ben, en het groepje naakt op hun knieën met hun handen op hun hoofd voor ons zit.
Het zijn 3 vrouwen, en 2 mannen, allen niet ouder dan een jaar of 20/25.
Ondanks dat we weer buiten zijn, begin in me toch misselijk te voelen.
Mijn maag begint te pulseren, en ik ren een eindje verderop.
Nog voordat ik kan overgeven schrik ik wakker.

Ik weet niet wat ik met deze droom aanmoet.
Daarom vraag ik het maar hier.

Groet,
Alex