Hallo, vannacht heb ik zo'n rare droom gehad...ik kan hem niet geheel meer herinneren maar ik heb het raarste deel wel onthouden.
Ik had mijn knie, bovenbeen en heup helemaal open geschaafd. Inmiddels waren dat al korsten geworden en iemand die ik kende wilde ik laten zien dat ik
ook zo'n wond had op mijn heup. Ik doe mijn broek een stukje naar beneden maar geen schaafwond wel heel veel kleine "blaren". Als ik daarover heen ga met mijn hand springen die zogenaamde blaren open en uit ieder blaartje vallen maden....en als ik dan op die open blaren druk blijven er maar maden uitvallen. Ik ren naar een badkamer en kijk in de spiegel naar mijn tong. Ook daarop zitten die blaren alleen dan groter en minder, drie of zo. (op mijn heup wel honderden) Ik druk die blaar op mijn tong uit en daar komt een hele grote dikke made uit...en dan schrik ik wakker. Ik kan me niet bedenken waar dit vandaan komt. Eerder heb ik wel een een droom gehad dat ze op/ uit mijn onderbeen kwamen maar dat was niet zo intens als dat ik hem nu gedroomd heb. Kan iemand mij uitleggen wat dit betekend?
Met vriendelijke groet,
Joyce