Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over na heftig gesprek over zelfmoord

xander
14 jaar geleden

hey

ik het is sinds gister is het uit tussen mij en mijn vriendin...ze heeft het uitgemaakt omdat ik haar wou helpen om van haar depressie af te komen.
ze gaf ook aan dat ze het leven niet meer ziet zitten en dat ze denkt dat als ze nog verder leeft dat ze haar vrienden nog meer pijn doet.
nou heb ik haar er van proberen te overtuigen dat dat niet zo is. en dat pas als ze zelfmoord pleegt dat ze dan haar vrienden het meest ondragelijke pijn zal geven.

maar nou heb ik de hele nacht niet geslapen(naja vanochten nog een uurtje)

ik heb de heletijd visioenen van een meisje met een enorme wond op haar arm/ hand(nee het zit niet op haar pols raar genoeg)..en ik zag haar liggen op een ziekhuisbed en ze werd met spoed naar de O.K gebracht..er waren allemaal dokters om heen toen ze er heen werd gebracht..ik liep naast het bed en op 1 moment keek ik haar in haar ogen en zag ik dat ze spijt had van alles wat ze had gedaan...en op dat moment voel ik een enorme steek in mijn hart en zie ik haar naast me..en klap ik dicht en stort ik in tranen(in het echt niet in mijn visioen)

en dat is al vele malen gebeurt vandaag en ik heb het er ook met mijn psygoloog over gehad maar die weet geen antwoordt...

ik heb antwoorden nodig voor dat het echt te laat is..

anonieme
14 jaar geleden

hoi,

ik denk als ik naar jou droom kijk dat jij je heel erge zorgen maakt over je vriendin. Ik vind het ook ontzettend vervelend voor jou, maar ook voor je vriendin omdat ik zelf ook last van depressie heb. Bij mij heb ik er soms heel weinig last van, maar soms ook dagenlang dat ik er aan denk om een einde aan het leven te maken.
Weet je ook of de depressies van je vriendin een bepaalde reden hebben? En misschien help het als je probeert je vriendin van haar depressies af te leiden door wat leuke dingen te doen. Ik denk in ieder geval dat die visioenen hebt omdat jij je zorgen maakt. Probeer samen met vrienden/vriendinnen van je vriendin te laten weten dat ze hen helemaal geen pijn doet. Ik hoop dat je hier iets aan hebt...