Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

middeleeuws kerkhof met kinderen en moderne telefoon

doetjepuh
14 jaar geleden

hallo ik heb laatst een vreemde droom gehad,

ik liep met een jongen over een heel oud kerkhof met hele kale zanderige vlakten en roestige hekken eromheen en wij zelf waren heel modern gekleed voor zover ik me kan herinneren. het was een vreemd kerkhof want de doodskisten stonden op de graven inplaats van in de grond.
bij een van de graven zaten 3 kinderen in middeleeuwse kleding neergeknield. ze huilde om hun moeder. (werd niet gezegt maar ik wist het ofzo)
de kinderen wilde ons brutaal wegsturen.
een van de kinderen tilt ineens de klep van de doodskist een stukje op graait er met zijn hand in en haalt er een heel moderne telefoon uit. doet die aan de achterkant open en kijkt erin ofzo. vervolgens legt hij de telefoon weer terug.

ineens lopen de jongen en ik buiten het kerkhof er naartoe weer ofzo.en zien we een tafel met een laken erover met veel mensen ervoor buiten het kerkhof staan. we lopen naar 1 van de mannen die erbij staat en ik zeg iets van: het is er nog.
en dan zegt een man aan de andere kant van de tafel: DAT ZIJN ZE DAT ZIJN ZE! en wijst hij heel erg naar ons.
De man waar we mee sproken zegt gerustellend van nee, nee dat kan niet ze horen bij mij. of zoiets.

vervolgens lopen we weer het kerkhof op en zie ik dat de kist opengebroken is. de telefoon ligt er compleet in stukken bij. en ik wist dat er iets miste in de achterkant van de telefoon.

het klinkt allemaal heel lang maar de droom was heel kort... (hehe lang van stof)
maar ik zou graag willen weten of dit iets van een betekenis heeft aangezien ik me de droom nog zo goed kan herinneren...

groetjes doetjepuh