Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dode kinderen en volwassenen

zebra
14 jaar geleden

Ik kwam een brug overgereden en zag in het water mensen liggen die na een treinongeluk dood in het water lagen. Er lagen veel kinderen tussen.
Ik probeerde net als andere mensen de kinderen uit het water te halen. Daarbij zag ik mensen die een arm afhakten of een hoofd omdat de persoon of kind te zwaar waren om uit
het water te halen. Ik probeerde iemand uit het water te halen en het lukte me om enkel een paar ingewanden eruit te trekken. Die deed ik dan maar in een plastic zak.
Toen stopte ik en keek toe hoe anderen uit het water werden gehaald.

14 jaar geleden

hoi zebra,

er is iets in je leven waar je eigenlijk klaar mee bent en waarin je eigenlijk iets nieuws mee wil. bijvoorbeeld je werk of relatie.
de lijken staan voor iets wat je al grotendeels voor je zelf afgesloten hebt maar waar je nog niet voor iets nieuws gaat. de lijken komen immers van een trein ongeluk en een trein staat voor een nieuwe start. Maar je bent nog niet zo ver. Dat je uiteindelijk betekend dat je er hard voor zal moeten werken voor je eigen belangen. water is je emotie. daar drijven de lijken in. Dus je emotie is afgesloten voor wat je wil 'beeindigen'. je hebt nog tijd nodig want je staat er naar te kijken en de ingewanden worden 'op geborgen'. Je komt over een brug heen. brug is als je van de ene plek naar de andere plek wil gaan. je bent er al over dus er gaat zeker wel wat veranderen. kinderen staan voor vernieuwingen in dit geval.
misschien ben je wel moe of vind je het te zwaar om echt verandering door te zetten. ledematen scheuren immers af omdat het allemaal te zwaar is.
er zal dus nog veel moeten gebeuren want ik denk dat je nu in een bepaalde situatie niet gelukkig bent. kijk vooruit en vraag je zelf goed af wat wil IK. schrijf het op dan wordt je doel zichtbaar en voor een duidelijk doel is het niet erg om hard te werken of zwaar werk te verichten.

heel veel succes en hoop dat je hier wat mee kan
liefs melissa