Dromen onstaan door traumatische gebeurtenissen, negatieve gedachten, stress, een enge film die je gezien hebt voor je ging slapen, of bang bent dat zoiets gaat gebeuren. Als ik een nachtmerrie heb droom ik namelijk altijd dit: Ik en me gezin worden achterna gezeten door een groep jongens die meisjes ontvoeren, er zijn vogels die ons willen helpen ze kunnen ons gewoon optillen en heen vliegen waar ze willen, na een tijdje word ik ontvoerd en vol gespoten met gif. Even later gaan de jongens even weg en ontsnap ik van deze jongens en sla op de vlucht. Eenmaal bij buren aangekomen willen ze ons helpen met de auto en vertellen me dat ze me zus hebben en dat ze overleden is, ineens staan we stil met de auto en word ik de auto uit gesleurd door die jongens. Daarna ontsnap ik weer en kom ik in een boerderij terecht maar die mensen van de boerderij blijken bij die jongens te horen. En word ik weer meegenomen, mishandeld en vol gespoten met gif. Daarna schrik ik huilend wakker. Ik ben nu 16 en droomde dit ook vanaf me 14e door wat er allemaal gebeurt is in me verleden. Hoop je hier mee genoeg informatie te hebben gegeven.