Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over moeder onder het bloed

Ellis
14 jaar geleden

Vannacht hat ik een nachtmerrie. Het begon dat mijn moeder mijn slaapkamer in kwam lopen. Ze begon met me te praten en had het over iets dat mijn vader gedaan had. Ze ging maar door over dat ze dag en nacht in het restaurant moest werken (mijn moeder werkt niet in een restaurant en mijn vader ook niet) Ze was duidelijk kwaad en riep als laatste ik ga hem er mee confronteren. Ze liep weg en ik liep haar achterna om te vragen, waarmee confronteren?, maar toen ik uit bed stapte lag er overal braaksel met bloed. Ik keek mijn vriend aan (die ook in de ruimte was) en het was gelijk duidelijk dat dit van mijn moeder kwam. Ik rende de slaapkamer uit en kwam mijn moeder tegen op de trap. Ze had weer overal overgegeven met bloed. Ze draaide zich om en ze huilde. Ze zat volledig onder het bloed en het kwam volgens mij van haar rechteroog (deze was niet meer te zien. Het leek wel of ie eruit getrokken was). Ik schrok en wilde naar mijn vriend roepen dat hij 112 moest bellen. Ik kon niet praten , ik kreeg het gewoon geen woorden uit mn mond (het gevoel als of je tong je keel dicht drukt) Ik dwong mezelf me erover heen te zetten en schreeuwde toch dat hij 112 moest bellen. Ik richtte mij weer op mijn moeder en probeerde haar te helpen. Vervolgens schrok ik wakker. Ik was aardig overstuur toen ik wakker werd en weet ook niet zo goed wat ik van deze droom moet denken. Misschien kan iemand mij helpen? In mijn droom zag ik ook heel duidelijk de handen van mijn moeder die volledig onder het bloed zaten.