Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

help? zeer enge droom gehad en heb er nu nog last van!

14 jaar geleden

Hallo allemaal!

wat fijn dat er zo'n site is!
Ik heb een aantal weken geleden zo'n enge droom gehad, en misschien kunnen jullie mij er mee helpen? wat het betekent?

ik stond in de keuken in mijn pyama. ineens komt er via de deur (in de keuken en de tuin) een gedaante , man , demoon achtige figuur op mij af schreeuwend en al!
hij was boos agressief eng! ik schrik me kapot en begin me te verweren. ben met hem aan het vechten en hij blijft maar schreeuwen! Ik probeer hem weer de deur uit te krijgen maar hij was zo sterk! ik dacht alleen hij moet weg! mijn kind! hij wil mijn kind straks iets aan doen ik mag niet verliezen!
ik pakte een mes uit de lade en begon hem te steken. ik weet nog dat ik het helermaal voelde en inmezelf dacht bah ik steek hem gewoon gatver!
op een moment staan er ineens 2 mensen aan mijn zijde een man en een vrouw. ik zie ze staan kijken en schreeuw/smeek aan ze HELP ME DAN! hun hebben mij geholpen hem de deur weer uit te krijgen. ik heb meteen de deur op de knip gedaan , en stond buitenadem naar hem te kijken. hij was kwaader dan eerst en nam telkens een aanloop en knalde tegen de deur aan! toen weet ik niet meer en werdt wakker.

gatver ik heb er nog last van elke x als ik in de keuken sta voel ik me niet op mijn gemak. overdag niet en savonds al helermaal niet!
moet mezelf snachts vermannen om naar de toilet te gaan. is toch niet normaal!?
nu vandaag ook wil ik de hond de tuin in laten gaan de haren van onze hond omhoog staan en begint ie als een gek te blaffen! en gaat weer naar binnen.

maak ik mezelf bang? ik heb zo'n gevoel dat het daar ook echt is
kan iemand mij misschien helpen met deze droom?
heel erg bedankt!!!

groeten
charissa

14 jaar geleden

Je vraagt je waarschijnlijk zelf vaker af of je alles wel goed doet voor je kindje en of je kindje in deze wereld wel veilig op zal groeien. Aangezien je nog niet werkelijk gevaar mee hebt gemaakt voor je kindje verschijnt dit gevaar in de vorm van een demoon. Deze beeld namelijk iets vreselijks uit waar je bang voor bent. Aangezien je in de aanval bent gegaan betekent dit dat je hoe gevaarlijk of eng iets ook mag zijn, je voor je kindje alles zal doen wat ik je macht ligt om deze te beschermen.