Hallo,
ik droomde vannacht dat ik samen met mijn vriendje in een groot complex met allemaal winkels kwam, waar ik hem plots kwijtraakte. Ik belde hem waar ik stond en hij ging komen. Ik stond in een gang met een bankje, met allemaal mensen, toen er plots een stuk of 5 mensen (enkel vrouwen eigenlijk) met bivakmutsen kwamen en iedereen moest tegen de grond gaan liggen. Ik had ook een zonnebril aan terwijl het eigenlijk winter leek. Even later zaten we allemaal op de bovenste verdieping van een appartementsgebouw waar geen enkele omwonende binnen kon kijken doordat het zo hoog was. Ik zat er ook met enkel vrouwen en we werden gedomineerd door de vrouwelijke ontvoerders, we mochten bepaalde dingen niet, maar werden niet mishandeld ofzo. het leek erop alsof ik de enige was die weg wilde en pogingen ondernam om weg te raken door op aangedampte ramen te schrijven enz...
Ik vond het een heel vreemde droom en denk er steeds aan, ik moet er ook bij vermelden dat het nog maar net terug goed is tussen mijn vriendje en ik (we waren even uit elkaar) maar dit kwam door mij dat het even uit was en nu terug goed, hij zou alles doen voor me dus snap dit niet zo goed :)
Alvast van harte bedankt !