Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekent mijn droom

doenjasja
14 jaar geleden

ik heb een hele nare droom gehad dat ik in een kamer met me vader oom me man en nog twee anderen zat het was er donker ineens komt iemand binnen en schiet ons dood mij in me rug en voelde het leven uit me gaan en het leek of ik het als wist dat het ging gebeuren dan keek ik naar me man en zag hem dood ik zag de kogel achter in zijn hoofd ik zag geen bloed toen hield ik zijn hoofd vast ik zag aleen achterhoofd en geen gezicht toen was de kogel opeens van plasic en zat er een ventiltje langs toen draaide ik hem om en had ik ineens een pop in me handen toen zij er iemand dat alles zal uit komen ik begreep de persoon niet echt die dit zei toen was ik opeens buiten en hoorde opeens een hard geluid dat steeds luider werd toen zag ik iedereen in paniek wegrenen en veel mensen huilen en ook veel kinderen in paniek toen hoorde ik iedereen over me dochter praten dat ze iets had gedaan en me dochtertje van 5 stond ineens naast me en ik vroeg in paniek wat ze had gedaan en wat er is ze zij het maar door haar gehuilen kon ik haar niet verstaan en ook vroeg ik het aan me moeder en ik kreeg geen andtwoort toen werd het buiten aleen maar erger en toen werd ik wakker en voelde me helemaal niet lekker en was bang weer te gaan slapen wat betekent mijn droom kan je mij aub helpen ik moet er steeds aan denken heeft dit een betekenis ,groetjes doenja

Maartje
14 jaar geleden

Misschien heb je iets op tv gezien over een pistool kogels moord? Dat heb ik ook heel vaak dat ik iets heb gezien op tv
en dat ik er een hele erge nachtmerrie over krijg, wat net als bij jou heel echt lijkt. Zo heb ik zo vaak gedroomd dat mijn huis werd opgeblazen
iedereen dood was en ik nog leefde, dat soort dingen of dat ik vermoord werd iemand anders voor me ogen enz. en dat kwam dan dat ik
iets over dood had gelezen in een tijdschrift op tv had gezien of er erg mee bezig was. Ik zou eigenlijk niet echt weten of je droom iets betekent, denk dat het gewoon een nachtmerrie is geweest.

Groetjes

doenjasja
14 jaar geleden

hey maartje ,denk wel dat het heeft te maken met films of dingen die ik heb gezien ik kijk namelijk vaak horror films en heb nu ook van medere mensen gehoordt dat je dan daar over kunt dromen ik voelde me er echt niet goed door maar bedankt voor je reactie ik voel me wel veel beter en horror films ga ik echt niet meer kijken ..groetjes doenjasja

14 jaar geleden

Het gaat de laatsre tijd niet zo goed met mij en nu droomde ik vannacht over een zwarte kat. Vroeger droomde ik vaker, dat ik vloog b.v. of een herhalende droom, dat ik een drukke snelweg overstak zonder aangereden te worden. Maar nu dus over een zwarte kat
. Het was overigens maar een hele korte droom:
Ik reed in de auto, het was nacht.... ineens komt er een zwarte kat aanrennen van links. Ik dacht nog: ïk mag niet remmen, dan breng ik andere weggebruikers in gevaar, MAAR ER WAS GEEN ANDER VERKEER.Toen verdween de kat onder m 'n auto, geen klap of boem ofzo, en toen was ik bij bewustzijn, en ben weer verder gaan slapen. Toch gaf het me een onaangenaam gevoel toen ik een paar uur later wakker werd.

RAM
10 jaar geleden

ik had altijd toen ik klein was een herhalende droom, dat ik in het donker was met vrienden maar er liepen daar een paar moordenaars rond en die maakte al mijn vrienden dood en mij niet..
dus ik probeerde te vluchten maar dat kon niet en plotseling had een van die moordenaars mij vast kunnen grijpen en hij nam me mee naar de rest. ze zeiden dat ik bij hun hoorde vanaf dat moment en elke keer als er in hun wereld een persoon kwam die daar niet hoort zouden ze die dood maken alleen sommigen vochten terug en bijna was ik dood .. elke keer op zulke momenten schrik ik me dood en ben ik wakker maar zodra ik weer in slaap val speelt de droom zich verder af .. en dat heb ik dus nu elke avond weer maar hoe langer ik slaap hoe verder de droom zich blijft uitbreiden.