Hallo,
Ik ben nieuw hier en weet niet of het nodig is om je voor te stellen, maar ik plaats toch maar een bericht....
Ik ben benieuwd of iemand weet waar mijn dromen over zouden kunnen gaan...
Een droom komt al sinds m´n jeugd telkens terug en dan vooral in periodes van stress-crisis. Het gaat als volgt, Ik heb een konijnenhok en die staat in brand. Ik probeer m´n konijnen te redden, maar er komen maar steeds weer nieuwe konijnen bij... Het houdt niet op! Paniek!!!!! Het is een korte maar heftige droom. Omdat ik gek ben op dieren en er mee werk zijn het denk ik konijnen in m´n droom , maar de rest snap ik niet...
De laatste tijd droom ik alleen maar over m´n werk. Er gaat vanalles fout of ik kom voor mezelf op en ben dan alsnog de bad/guy zeg maar. Ik registreer problemen op het werk maar niemand zite het of wil me helpen... Al deze situaties in mijn dromen zijn totaal niet realistisch, want ik heb zo´n fijne baan. Ik word zo moe wakker.... `s avonds kan ik goed ontspannen en m´n werk los laten en ik slaap ook snel in. Ik heb wel geleerd dat als je tijdens je droom even wakker word je droom onthoud, dus dat zal ik wel doen, maar ik zou zo graag weer eens uitgerust wakker willen wordern. Dus ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen oven mijn dromen en hoe ik er mee om moet gaan...
alvast bedankt voor het lezen