Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom of Realiteit ?

matthijs
14 jaar geleden

Hallo ,

Enige tijd geleden alweer , had ik een droom waarin ik iemand de gang op hoorde komen in mijn flatje
ik lag zelf gewoon in bed met mijn ogen dicht , toen er 1maal de deur open werd gedaan was ik verbaast.
ik wilde weten wie het was , maar ik kon helemaal niks , ik hoorde aan de stem dat het een vrouw was die iets
brabbelde , de sfeer was overgens erg eng , niet helemaal menselijk om het zo maar te zeggen. maar ik was toch
echt bij want het voelde gewoon tot in de details alsof ik wakker was , ik was in mijn eigen bed in mijn eigen huis etc
maar namete de vrouw in mijn kamer rondliep waar ik in sliep kon ik mij geen milimeter bewegen , ik zat aan mijn bed vastgenageld , ik praten maar ook daar kwam niks uit. ik merkte dat het sochtends was want het was alweer licht in mijn droom wat ik ondanks dat ik de ogen dicht had kon merken. toen ik vervolgens opnieuw wakker werd en wel mijn ogen kon openen was ik een beetje verward. was dit een droom ? waaraan zou ik dat kunnen merken ? normaal gesproken zie je het aan dat je weer in je bedje ligt deze keer dus niet.ik heb deze droom 2 keer gehad in totaal .