Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

angst, onzekerheid...

Chanel
14 jaar geleden

ik heb vorig jaar eerst een drom gehad dat was in en andre huis en apartement het was s'nacht mijn moeder en ik werden wakker van geluid ik deed het ochtendjaas van mijn moeder aan het zij de mijne wat raar is..ik ging naar mijn moeder toe en zij tegen haar dat we weg moesten gaan. er was en donkere man in huis, we gingen de duur door naar buiten naar de trap en heeeeeeeele lange trap, we gingen rennen en rennen mijn moeder stopte om haar pantofols aan te doen en we gingen weer rennen en rennnen ik moest soms stopen want mijn moeder langzaam was. en op en moment kwam er en speltje van de trap valen van en baby en we gingen harder rennen er kwam geen eind aan, tot en moment zagen we ligt in de verte.toen we buiten waren stonden we naast het politieburo en de droom was vorbij ik werd wakker ik was super bang..
en de 2 droom had ik dit jaar het ging over dat ik in mijn bed lag s'nacht op mijn rug en dat heer en donkere man (weer die donkere man) op mij zat met zijn handen om mijn keel, maar ik wet niet of ik daar lag of mijn moeder.. en darna werd ik wakker.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik wil graag weten wat het bettekend. ik heb veel problemen tuis..mijn ouders die proberen al 3 jaar te scheiden en ze komen op geen akord, we hebben veel crisis enzo. ik praat niet met mijn vader. van wat hij ons allemal aan hebt gedaan..en omdat hij nooit voor ons er was onze moeder die moest ons altijd verzorgen en nog ook weken..dus ja niet zon leuke leven heb ik...heb het best moelijk zekker nu. ben nu ondertussen 19.

dus hoop dat jullie me kunnen helpen dankje :)