Ik heb afgelopen nacht een nare droom gehad, het begon als volgt..
Ik was in een huiskamer met een aantal personen, ik kreeg hier ruzie met een man. De man haalde al snel een mes tevoorschijn en begon mij meerdere malen te steken, ik voelde ook echt de pijn. Op een gegeven moment stopte hij en stond hij voor me. Hij was afgeleid door iets waardoor ik een sprint trok richting de keuken, daar pakte ik een mok en sloeg de ruit door en maakte de randen vrij van glasscherven. Ik sprong erdoorheen en rende al bloedend weg. Ik keek nog achterom en ik zag hem niet meer. Ik keek naar mijn hand en daar zat een flinke steekwond. Ik rende op een gegeven moment naar een gebouw wat leek op een ziekenhuis/winkelcentrum. Ik schreeuwde nog naar een aantal mensen dat ik meerdere malen neergestoken was en dat ik achtervolg werd, niemand reageerde. Ik kwam in een ruimte uit dat omringd is door ramen, daarbinnen zaten best veel mensen. Ik viel op een gegeven moment op de grond van de pijn, ik bloedde hevig. Er hielpen twee personen, ik vertelde tegen hun dat ik achtervolgd werd. Plotseling zag ik buiten de raam twee mannen staan die me heel vreemd aankeken en ik voelde dat zij er iets mee te maken hadden. Ik riep tegen de twee personen die me hielpen dat zij er iets mee te maken hebben. Zij beschermden mij door gehurkt voor mij te zitten zodat de twee mannen mij niet konden zien. Plots hoorde ik geschreeuw achter me en daar stond de dader met een handpistool..
En toen werd ik wakker.
Ik werd bezweet wakker en was even een paar minuten gedesoriƫnteerd. Ik heb het gevoel dat deze droom echt iets betekend, omdat ik vaker dromen heb die echt iets betekenen in het leven. Wie kan mij vertellen wat deze droom mij wilt vertellen?
Alvast hartelijk bedankt,
Stefan Ryan