Ik droom al mijn leven lang en vaak zijn het hele aparte dromen. Vandaag echter heb ik zo een nare droom gehad dat ik graag wil weten dat ik niet gek ben. Wat het misschien betekent.
Mijn droom speelde zich af in de tweede wereldoorlog. In een paar los staande huizen van elkaar vandaan. We zijn met het gezin samen. Ik mijn zusje, mijn moeder mijn vader en mijn stiefvader. We weten dat de duitsers in Nederland zijn maar hebben ze nog niet gezien.
Plots zie ik in de verte mannen aankomen. Mijn intuitie zegt mij dat het slechterikken zijn. Ik laat mijn zusje en mijn vader zich verstoppen op zolder in een soort van achterhuis. Ik neem een pijl en boog mee en verstop mij daar ook. De rest gelooft mij niet en blijft beneden. De anderen worden al snel gevonden door de slechte mannen en ik zie dat ze gestoken en/of neergeschoten worden. Wij zijn geschrokken en mijn vader schreeuwt dat ze eraan komen. Ik probeer hem te bedaren omdat wij anders ook gevonden worden. Ook onze buren moeten eraan geloven en we horen gegil. Plots hoor ik mannen aankomen. Mijn vader begint te schreeuwen. Mijn zusje zit opeens voor een raam. Een raam wat vanaf de begane grond te zien is. De mannen zien haar zitten en schieten naar haar. Ze valt uit het raam op de grond. Mijn vader vinden ze ook al snel. Ik probeer uit alle macht te vluchten van de mannen. Ik overmeester een paar en heb nu een pistool in mijn bezit. Een voor een probeer ik de mannen dood te schieten. Ik schiet ze stuk voor stuk in het hoofd. Dan is het rustig. Ik denk dat ik ze allemaal gevonden heb.
Overgebleven buren komen naar buiten. Ze wijzen naar een hut naast een huis. Ik ga daar naar binnen en zie mijn zusje liggen zwaar gewond en mijn stiefvader. De buren vertellen mij dat de slechte mannen alle lijken (iedereen behalve mijn zusje en stiefvader) in stukjes hebben gemaakt en er een soort van soep hebben gemaakt. Ik hoefde niet naar overlevenden te zoeken want dit was iedereen. Mijn stiefvader stierf vervolgens ook maar daar hechte ik niet zoveel waarde aan. Mijn zusje had het overleefd maar was wel zwaargewond. De buurman zat achter haar en had voor haar gezorgd. Iets in mij voelde dat er iets niet klopte. PLots vertelt de buurman zijn gruwelijke geheim. Hij was ook een duitser. Hij heeft de slechte mannen mijn zusje laten verkrachten en ze niet gestopt. Hij heeft er twee om het hoekje van de hut gezet. Hij bracht ze naar mij toe. Ik pakte ze en doodde ze uit verdriet en wraak. Hij wil mijn zusje echter niet laten gaan en heeft meer duitsers opgeroepen om mij te bestrijden. Ik zeg tegen mijn zusje dat ze beter haar leven kan nemen dan zich te laten gebruiken door de slechte mannen. Met vele duitsers achter mij aan en de gruwelijke mensensoep in mijn gedachten schrik ik plots wakker.
Het is vreemd hoe gedetailleerd ik mij alles nog kan herinneren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!