Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lijk in auto

wim
13 jaar geleden

Graag jullie droomanalyse voor deze korte warrige droom:

Ik rij met mijn wagen op een smalle weg naar mijn garage toe. Blijkt dat er een stationwagen (of hoe schrijf je dat?) voor mijn garage staat met in de koffer achterin een lijk. Ik zie het lijk van de vrouw door de achterruit van de wagen voor mij liggen. Ik ga opzij door op het grasveld naast de weg te gaan rijden zodat de wagen voor mij achteruit kan. Het rijden door het grasveld gaat niet zo gemakkelijk want er liggen wat bulten hier en daar en ik begin zelfs met mijn wagen tegen takken aan te rijden. De takken komen tot in de auto, ik hoor ze tegen de zijkant en tegen het plafond kletsen. Enkele momenten later kom ik met m'n wagen bij de garage aan. In de wagen zitten nog steeds een paar takken - de garagepoort is gebroken: er zitten verschillende gaten in; er is hier sprake van een inbraak. Maar het lijkt niet alsof het mijn huis is, ik heb althans geen angst dat er iemand in mIJn huis geweest is. Wie is het lijk? Van wie is dit huis?

graag jullie verdict

bedankt