Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mysterieuze rare droom waar ik toch mee zit.

Asna
13 jaar geleden

Ik zit op een gegeven moment in een restaurant alleen te eten. in dat restaurant zitten ook een paar van mijn vrienden, mijn 'vriendin' ( alhoewel ik die nog nooit heb gezien) en andere onbekenden. wanneer ik aan het eten ben gaat plotseling mijn 'vriendin' bij me vrienden weg en komt tegenover me zitten. ze gaat opeens door het lint en gooit alles van de tafel, waarbij ze zich heel koud gedraagt. ik probeer haar beschaamd te kalmeren maar uiteindelijk komen we uit op een hevige ruzie midden in het restaurant waarbij we gaan vechten. we worden eruit gegooid en gaan daar verder met bekvechten en vechten. mijn vriendin gooit ook me ver weg in de straat. uiteindelijk komt de politie en arresteert ons. wanneer ze dat doen, begint mijn vriendin heel erg te huilen. de politie zet me dan thuis af. als ik thuis aankom is niemand thuis en de deur is open..

kan iemand mij met deze nachtmerrie helpen, want ik heb nooit zo'n droom gehad die zo echt leek en die mij zó erg aangreep. ik zit er erg mee en wil graag hulp met de betekenis van deze droom. ik ben een 16 jarige havo-student.

Groetjes,

Asna