Hallo,
Ik heb normaal tegenwoordig nog maar zelden last van nachtmerries. Twee dagen geleden had ik er echter weer een. Ik had twee soorten grote insecten. Beiden waren gigantisch, een soort kevers, maar ongeveer zo groot als een mensenhoofd. De ene was zwart en de andere wit. Ze hingen aan een klein, houten structuurtje, dat als een poort over een weg in het midden van een weiland stond. Ik was op de een of andere manier bang voor de insecten. Opeens kwam er een jongen uit mijn klas aanlopen en pakte het witte insect op. Ik verwachtte op dat moment dat hij hem op me wilde leggen of iets dergelijks, om me te plagen. Opeens trok hij aan beiden poten van het beestje, wat een verschrikkelijk geluid maakte. Het klonk als het gepiep van een varken. De jongen reet uiteindelijk het beestje uit elkaar. Toen werd ik wakker.
Alhoewel het opzich niet zo eng klinkt, was het echt verschrikkelijk vreemd om mee te maken. Ik ben ook nooit met haat of geweld bezig, altijd van de vrede en liefde. Waarom heb ik dit? Kan iemand mij deze droom uitleggen? Dank u wel.