Gister las ik een bericht dat vandaag eigenlijk de wereld zou vergaan. Vannacht droomde ik dus dat de wereld verging.
Ik was samen met de ex van mijn huidige vriend. We liepen op straat en toen vertelde ik haar dat de wereld zou vergaan waarop ze antwoorde .. er gebeurd tot nu toe niks. Opeens kwam er een mega harde supervlaag en iedereen werd de lucht in geblazen/gezogen. Ik zag de ex nog wegvliegen/vervagen en riep nou ik zie je wel in de hemel! Het was heel beangstigend want ik dacht nu ga ik dood en het was verstikkend. Het voelde alsof er een magneet en allemaal stof en hitte om me heen was. Ik was ongeveer 30 meter in de lucht en probeerde met alle macht te trappelen om weer op de aarde terug te komen. Ik dacht neeeee ik wil nog niet dood! Opeens stond ik weer op de aarde. Ik moest vluchten en in alle stegen waar ik kwam stonden mannen op me te schieten. Er was een soort van bendeoorlog aan de gang. Ik had er niks mee te maken dus deed steeds mn handen in de lucht en zei ik ben niet een van hun! Per ongeluk schoten ze dan op het begin wel maar ik ging niet dood. Opeens stond ik met een vreemde en we waren naar de rivier aan kijken. We konden terug zien hoe de wereld verging. Het water steeg supersnel en er ontond een golf van wel een km recht omhoog tegenover een dunne flat. De mensen die bovenin stonden zeiden kijk onze lamp ging flikkeren toen de golf zijn hoogtepunt had bereikt. Dat is een voorteken toch! In ieder geval was ik blij toen ik wakker werd...