Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
ik ben net wakker.
het was zo raar het voelde echt alsof ik uit me lichaam was gegaan het ging precies zo
ik was voor me deur en er waren iritante jongens die aanstekers kapot gingen gooien , en dan hoor je zo een geknal
nou we hoorde die geknal enzo en dachte dat het door die aansteker kwam maar er was dus een storm opeens zien we die bliksem op de grond tegen een boom aan weetje dus ik was met me ex en nog iemand ik geloof me zus en we rende me gebouw in om te schuilen me ex zij tegen mij kom we moeten de lift in toe zij ik warom waar gaan we heen, het was zo eng om te weten hoe ik nu weet hoe ik ga reageeren waneer zo iets egt gebuurt, het voelde zo egt . dus hij zei we gaan naar je huis schuilen weetje, eerst zij die van we gaan in de box toen we in mijn gebouw rende maar opeens belande we bij de lift. dus we gingen de lift in de lift was helemaal kapot en we moesten naar verdieping 3 gaan maar we kwamen uit op verdieping 4 of 5 weet niet meer dus ik doe zo de deur open van die lift en ik kwam in een huiskamer terecht zo een oude met een man en een vrouw en een kind, maar ze leken wel standbeelden dus ik rende terug de lift in
en we wouden naar verdieping 3 maar de lift begon helemaal te shaken en er kwam water uit de lift en voor dat ik het wist waren we waarschijnlijk all dood want ik kwam in de huiskamer terecht,en we zaten op de bank, en ik snapte het niet volgens mij wist ik wel dat ik dood was maar ik volgede het helemaal niet, dus ik zat op de bank en die standbeelden die vrouw die man en die kind bewogen gewoon nu en die man zat aan mijn vagina opeens dus ik schreeuwde wat doe je nou enzo maar hij antwoorde niet, en stope.
dus ik smeekte om weg te gaan in me zelf en belande opeens buiten alles was weer normaaal alleen ik was een geest
en ik wou weten of mijn moeder dood was door die bliksem storm dus ik ging dr zoeken en het was zo iritant want ik kon tegen niemand praten
om te vragen of ze wiste waar ze was en ik begon egt te huilen heletijd ik kwam bij me buurt aan en ik miste het zo erg ik kon gwn niet geloven dat ik dood was en dat ik gewoon niet naar de hemel was gestuurd want de aarde was dus hell ofzo.. alleen dan snap ik niet ze zeggen dat je als geest op de aarde blijft zwerven maar wat als de wereld op een dag helemaal vergaat gewoon weg is waar blijft je geest dan ?
misschien dan naar de hemel ik weet het zelf ook niet want god bestuurt je ofzo hij maakt je zo slecht mischien mensen die andere mensen vermoorde alles gebuurt om een reden daar heeft god voor gezorgd dat je die gene hebt vermoord ofso
somigen mensen weten niet dat ze slecht zijn want ze zijn gewoon egt gestoord in hun hoofd.
en dan waar worden hun gestuurd? hell of aarde mischien bestaat er niet eens zo iets .
maar volgens mij weet ik nu hoe het is om dood te zijn.
ik kwam bij me huis aan en er was een man die bij me huis opeens woonde ,en ik wou hem zo graag vragen van wat doe je hier, weetje waar is mijn moeder ik geloof dat het dj tiesto was die bij me huis woonde heel raar ik was ook bij een speelgoed winkel opeens het was zo groot en raar er waren egte paarde binnen enzo en mensen zagen ook dat er geest was ik dus geloof ik maar dat stukje hoorde niet helemaal bij me droom. het was een ander droom geloof ik in iedergeval ik kwam opeens bij me vriendin haar huis en zij kon mij wel opeens horen.
ik zei tegen haar hoor je me ze zei ja
ik zei waar is mijn moeder geef me asjeblieft zo veel info ik zei het gewoon gelijk van 'waar is mijn moeder 'want ik was bang dat als ik teveel ging vertellen of vragen dat ze mij opeens niet meer kon horen ik zei tegen haar waarschijnlijk ga je me niet meer kunne horen want ik ben dood.
ze zei je moeder heeft haar huis verkocht ik weet niet waar ze is volgens mij zei ze wel engeland ofso maar ik kan me echt niet meer herineren er was zo veel meer gebuurt in mijn droom het voelde alsof ik uit me lichaam ging, en zweefde over amsterdam maar ik vond het zo raar want het voelde zo vreselijk en echt en het is iritant dat ik niet alles meer precies weet van mijn droom maar het voelde wel heel raar alsof ik weet hoe het nu is om dood te zijn ..
-
in me lift zit er zo allemaal water die op bloed lijkt darom droomde ik over die lift denk ik
over mijn moeder omdat ze belangerijk is
over die dj heb ik geen flauw idee
over die kamer met die raare mensen ja ik weet niet..
voordat ik ging slapen zei ik de heletijd tegen me zelf ik ga dood ik ga dood want ik had egt ergeee buikpijn ik was nog flauwgevallen
en die storm enzo omdat ik sdees aan 2012 denk.
veel mensen zeggen aarde is de hell en ik bleef dus op de aarde dus hell. want het was vreselijk kon tegen niemand praten !
ik was laats ook in zo een aparte lift , zeg maar dat je die deuren ziet van die verdiepingen mischien droomde ik ook darom om die lift dromen heeft altijd een reden warom je droomt, je hebt die dingen eerder mee gemaakt op de dag darom ga je er over dromen.